عزیزم هیچی نخور به نظرم فقط دوتا ماسک بزن دستاتم بشور همش سعی کن میوه بخوریو سوپ و مایعات تا میتونی هم قرقره کن با آب گرمی که توش نمکه اگه نمکش زیاد باشه خیلی خوبه درسته میسوزه یکم ولی نمیزاره بدتر بشی دیفن هیدرامین هم خیلی خوبه باهاش غرغره کنی گلوتو به نظر من زمان داره این ویروس خودش به وقتش خوب میشه با قرص و این جور چیزا هم نیس من خودم گرفته بودم شدید استراحت نکردم به همین خاطر طول کشید چون شیر خودمم میدم نمیتونستم قرص بخورم تحمل کردم با همینایی که گفتم خوب شدم الحمدالله
منم شدم.رفتم دکتر
نئوکاست، آموکسی کلاو،فارژین،ایروکاست و آمپول و سرم نوشت برام
ب نظرم بری دکتر بهتره خودسر نخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.