میگم که شما گوشت گوسفندی یخ زده خریدین؟؟یانه خوبه ضرر نداره؟؟؟

۴ پاسخ

من میگیرم برای چرخ کرده

والله من هیچ وقت یخ زده نمیخرم. حتی مرغ
نمیدونم ضرر داره یا نه

من برا چرخ کردن خریدم ولی خیلی چربی داشت

خورد کردنش سخته

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجی مامان جوجی ۵ ماهگی
مامان دلوین💫 مامان دلوین💫 ۹ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد