عزیزان سونو واژینال براتون نوشتن ؟؟
بستگی به سیکلت داره که چندروزه هست کسی که تایم سیکلش مثلا ۲۵روزست بااونی که ۳۰روزست فرق داره
چون دکتر منو یه بار نوشته بود تاکیید کرده بود که ۱۲ ام برم
۱۲ یا ۱۳
دکتر من یبار تو روز ۲ پریودی گفت برم
بعد دوباره روز ۱۳ یا ۱۴ پریودی هم باز گفت برم
دکترم ب من میگف ۱۰ یا ۱۱ برو
۱۳ یا ۱۴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.