نه من نداشتم تا وقتیکه ماما کیسه ابمو پاره کرد بعد همش خونابه میومد
خونریزی نداشتم وقت درد بچه هم اومد خونی نبود وقتی جفت اومد بیرون خون اومد.خودمم گفتم تا جایی که میشه شکمم رو فشار بده خون نمونه داخل شکمم ورم داشته باشه و خونریزی طولانی نشه
آره من دهانه رحمم کامل باز شد، افتادم خونریزی بعدش حس کردم سر بچم داره میاد بیرون فوری، بردنم رو تخت مخصوص زایمان، زور زدم بچم اومد،بعدش وقتی بخیه زد واینا لباسمو عوض کردن کلی خون رو تخت بود
تا قبل بچه به دنیا بیاد هیچ خونریزی نداری ولی زمانی که بچه بدنیا میاد خونریزی داری بچه خونیه تمیزش میکنن و به بعد هم که کلا خونریزی داری
ارههه
تا وقتی که جفت کنده نشه خونریزی نداره ، مگه اینکه یه قسمتایی پارکی داشته باشه
قبل زایمان و حین درد اصلا خونی نیس وقتی بچه ب دنیا میاد بعدا خون ریزی داری
قبلش که نداشتم حتی معاینه که شدم
کیسه اب هم که خودشون پاره کردن هیچ خونی نبود غیر اب
موقعی که بچه دنیا اومد گذاشتن روی شکمم دقیق یادمه اصلا خونی نبود اگه بوده شاید خیلی کم بوده که معلوم نبوده دیگه بعدش خون ریزی داری که اون دیگه همه دارن
الان کسی نیاد بگه از خودت حرف در نیار 🤣🤣🤣
اره دگه مگ میشه خونریزی نباشه البته منم مامان اولیم ولی خب شنیدم
آره چون بچه تمام تنش خونی میشه
والا دوستم میگفت خیلی خونریزی داره ولی من تجربشو ندارم
سوال منم هست آیا موقع درد خون ریزی شروع میشه یا همین که بچه بیرون شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.