اره عزیزم طبیعیه
اره منم ن لکه دیدم ن ترشح خونی
آره بابا من سر پسرم ۴۰هفته زایمان کردم اصلا لکه بینی نداشتم فقط موقع زایمان دردم شروع شد
خب اره بعضیا اینجورین شاید تهش با امپول فشار بیاد یا نه اصلا کیسه اب بترکه همه اینجوری پیش نمیرن با دیدن ترشحات ـ..
شااایدم دردات شروع شه بازم چیزی نبینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.