۴ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه

اره منم ن لکه دیدم ن ترشح خونی

آره بابا من سر پسرم ۴۰هفته زایمان کردم اصلا لکه بینی نداشتم فقط موقع زایمان دردم شروع شد

خب اره بعضیا اینجورین شاید تهش با امپول فشار بیاد یا نه اصلا کیسه اب بترکه همه اینجوری پیش نمیرن با دیدن ترشحات ـ..
شااایدم دردات شروع شه بازم چیزی نبینی

سوال های مرتبط