۱۵ پاسخ

بنظرم زیاد نخری خوبه ،بچه بزرگ شه بزار خودش خواستنی بخر

یه ماشین کنترلی خفن ،تفنگ باطری خور چند کاره

چه قشنگ بنظرم همین قدر کافیه بچه ک اولش دنیا بیاد استفاده ای نمیکنه خودش بزرگ بشه هرچی خاست براش بخر

میتونی وسایل غذاش رو‌تو‌ یه قفسه بچینی پرتر دیده بشه

من ترجیح میدم بیشتر کتاب و بازی های فکری بگیرم اسباب بازی هم میذارم به انتخاب خودش تشویقی بگیرم واسش

قطار و رنگین کمان و حروف اسم چوبی یه طبقه بچین خوشگل میشه

براش حیوانات بگیر
کتاب اموزشی
توپ حسی

اینم هست

تصویر

این یکیش

تصویر

کتاب قصه
بازی فکری

کتاب

فردا خودش به قدری میخری که جا کم میاری حتما .پسر من هر جا بریم میخره دیگه جایی ندارم برای اسباب بازیاش

به نظرم کافیه الان پر کنی فردا برا چیزایی که خودش می‌خره جا نیس

اخه میگم ویترینش خالیه میخام فیلم بگیرم و بیان ببینن

ماشین ریزه هاش کمه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری