خانم ها سونو دوم رشد برام زده ۳۲هفته و ۳روز زود نیس

۴ پاسخ

من سونو رشد یکی ۳۲ هفته رفتم
یکی ۳۶ هفته و سه روز

نه منم همون موقع رفتم

من ۳۴بودم نرفته بودم دکتر گفت چرا انقد دیر 🚶🏻‍♀️‍➡️🚶🏻‍♀️‍➡️ب نظرم باید بری

نه اصلش همین تایمه

سوال های مرتبط

مامان Diyar👼🏻🫀 مامان Diyar👼🏻🫀 ۱ ماهگی