سلام خانم ها وزن بچه داخل ۳۲هفته ۲۱۰۰خوبه کم نیس

۵ پاسخ

وای عالیه چیا‌خوردی

چیا خوردی عزیزم ؟

سلام عزیزم من 33 هفته رفتم دو قلون
یکی 2100 یکیشون 2300 بود

نه عزیزم خیلیم خوبه

نه بابا عالیه

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان ۹ ماهگی
مامان علیسان جانم🩵👶🏻 مامان علیسان جانم🩵👶🏻 ۸ ماهگی