من خودم درستش کردم حالا درست و غلطش رو نمیدونم اما خاصیت داره فراوون پودر ؛سنجد ،هسته زردآلو،فندوق،گردو،بادوم باهم میکس کردم سنجدش غالبه البته پودر نبات یا شکر میزنن که من نمیزنم
شب با شیر قاطی میکنم با دارچین و زنجبیل و شیره انگور میخورم
من از یه پیج قوتو چهل گیاه خریدم کلی تز خاصیتش تعریف کرد و خیلی رضایت داشت ولی ترکیباتش و نمیدونم چون خیلی شیرین بود و پودر قند داشت من استفادش نمیکنم شما از کجا میگیرین ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.