خانماوزن نینی ۳۰ هفته وسه روز
۱۸۰۰ خوبه

۱۲ پاسخ

واسه من ۳۰ هفته ۳ روز ۱۵۰۰ بود واسه شما عالیه

منم 1650بود

اره خیلی خوبه

دقیقا مثل من بوده
منم 30 هفته و 3 روز 1800 بود
اینجا میگفتن عالیه

خیلی وزنش خوب بوده

عالیه من سی ویک هفته یک وچهارصد دکتر گفت کمه🥲

آره خوبه عزیزم عالیه

تغذیتون چجوریه من همش میترسم وزنش کم باشه

عالیه

من ۳۰هفته ۱۴۵۰بود

عالی عزیزم من ۳۲هفته۱۸۵۰بودم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته چهلم بارداری
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری