سلام بچه ۶ روزشه چرا شیر بالا میاره؟؟؟؟

۹ پاسخ

دختر منم اینجوری میشه از اول وقتی زیاد میخوره

آروغشو میگیری

عزیزم براش تشک انتی رفلاکس بگیر حتما وگرنه شیر تو خواب بپره تو گلوش خفه اش میکنه

یا خیلی شیر خورده یا رفلاکس
احتمالا دومی ، وقتی شیر میدی سرشو بالا بگیر ، حتما آروغ بزنه ، بلافاصله نخوابون ، زیر سرش شیب دار باشه

اروغش میگیری؟
اخه من هر وقت اروغش نمیگیرم حالش بد میشه

رفلکس داره

حتما خوب اروغشو نمیگیری

شنیدم بچه ک شیر بالا میاره خوبه جای نگرانی نداره

شاید زیاد بهش میدی

سوال های مرتبط

مامان دخملم مامان دخملم روزهای ابتدایی تولد