۲ پاسخ

پسر منم بعضی روزا همش بالا میاره

رفلاکس داره میتونی ببری دکتر بعضی دکترا دارو میدن بعضی شیر arتوصیه میکنن ب پسرم من شیر arداد ک اصلن نخوردش و بهش نساخت

سوال های مرتبط

مامان دخملم مامان دخملم روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام کوچولو🐣 مامان تیام کوچولو🐣 ۱۵ ماهگی