بچم ۱۸ روزشه خیلی شیر میاره بالا چرا؟چیکار کنم؟

۵ پاسخ

بعد شیر دادن نیم ساعت تو بعلت ایستاده باشه .کمتر بده و فاصله رو بیشتر کن و در نهایت بهت نشد دکتر

رفلاكس داره ببر دكتر

والا پسر من اینطوری بود..دکتر گفت شیر زیاد خورده ..اضافه رو بالا میاره

ببرش دکتر عزیزم شاید رفلاکس داشته باشه

شیر خودتو میدی ؟؟

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی