بعد شیر دادن نیم ساعت تو بعلت ایستاده باشه .کمتر بده و فاصله رو بیشتر کن و در نهایت بهت نشد دکتر
رفلاكس داره ببر دكتر
والا پسر من اینطوری بود..دکتر گفت شیر زیاد خورده ..اضافه رو بالا میاره
ببرش دکتر عزیزم شاید رفلاکس داشته باشه
شیر خودتو میدی ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.