خيلي خوبه
من برا دخترم خريده
نشتي نداره با اينكه يه قمقمه ديگ گرون تر خريده بودم هعي نشتي ميداد همه جا رو خيس ميكرد
خوشگللللهههه
اره عالیه مال دختر من همینه
من دارم راضیم
نه بو پلاستیک میده بعد چند وقت. نیش هم مکیدنش یکم سخته بنظر من مدل دیگه ای انتخاب کن.
عالیه مال پسر منم همینه
منکارم قمقمه و تراول ماگه🌸
پسرم داره خیلی خوبه به راحتی نمیشکنه چون هر بار محکم میکوبتش زمین
من یونیک برای دخترم گرفتم ، کلا قمقمه خوبه برای بچه ها بخصوص داخل ماشین
پسر من اینو داشت خوب بود فقط انداخت زمین سرش شکست نی جرم گرفت ،فقط محکم باید میک بزنه
خیلی خوبه من دوتا ازش گرفتم بعد از ۶-۷ماه یکیش کدر شد دومی رو استفاده کردیم
اره من دخترم داره
اره من دارم خوبه
اینا آموزشیه بیشتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.