این قمقمه خوبه بخرم برا پسرم؟

تصویر
۱۴ پاسخ

خيلي خوبه
من برا دخترم خريده
نشتي نداره با اينكه يه قمقمه ديگ گرون تر خريده بودم هعي نشتي ميداد همه جا رو خيس ميكرد

خوشگللللهههه

اره عالیه مال دختر من همینه

من دارم راضیم

نه بو پلاستیک میده بعد چند وقت. نی‌ش هم مکیدنش یکم سخته بنظر من مدل دیگه ای انتخاب کن.

عالیه مال پسر منم همینه

من‌کارم قمقمه و تراول ماگه🌸

پسرم داره خیلی خوبه به راحتی نمیشکنه چون هر بار محکم میکوبتش زمین

من یونیک برای دخترم گرفتم ، کلا قمقمه خوبه برای بچه ها بخصوص داخل ماشین

پسر من اینو داشت خوب بود فقط انداخت زمین سرش شکست نی جرم گرفت ،فقط محکم باید میک بزنه

خیلی خوبه من دوتا ازش گرفتم بعد از ۶-۷ماه یکیش کدر شد دومی رو استفاده کردیم

اره من دخترم داره

اره من دارم خوبه

اینا آموزشیه بیشتر

سوال های مرتبط

مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی
مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی
مامان حنانه جونم❤️ مامان حنانه جونم❤️ ۲ سالگی
مامان سامیار و تو دلی مامان سامیار و تو دلی هفته پانزدهم بارداری