خانما خوبه این برا بچم بخرم؟؟

تصویر
۵ پاسخ

پسر من داره تابستون توش آب بازی می‌کرد زمستون هم تو اتاق بود توپ و اسباب بازی میریخت بازی می‌کرد اون سری گاز گرفت دوتاش سوراخ شد😂دوستم میگفت بیرون درست میکنن یه چیزی میزنن بادش کم نشه

داریم ما پسرم باخاش سرگرمه
توپ میریزه اب بازی میکنه توش

نه عزیزم نگیر زود سوراخ میشن پسر من دوتا رو سوراخ کرد و تمام

نه والله تاشو بهتره من گرفتم بزرگشو هم جاگیره هم گاز میگیره پنچر میکنه

اینم ببینین

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 ۲ سالگی
مامان 💙پسرنازم💙 مامان 💙پسرنازم💙 ۲ سالگی