۹ پاسخ

دیفن هیدرامین کامپاند بزن روی ردش شاید دردش کمتر بشه.

دختر من اصلا دردش نمیکرد و تبم نکرد ‌البته پاراکید دادم‌روز اولو‌ کامل
الانم بعد یه هفته اوکیه‌ حالش

منم امروززدم ولی گریه هم نکرد
گفتن عوارضش بعدیه هفتس آبریزش بینی وایناست

استا بده .پسر منم دیروز درد داشت نیم ساعته آروم شد .

استامینوفن بده
کمپرس گرم و سرد ام یادت نره

منم امروز زدم واکسنشو

استامینوفن دادی؟

استا بده

ببخشید خانم ها اگه واکسن یک سالگی چهار ده روز بزنم اشکالی نداره؟

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا ۲ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۴ ماهگی