۱۵ پاسخ

به خدا از بارداری بهتره کنارته میبینیش مشکلشو حل میکنی بارداری مدام استرس میکشی

شیر خشک اگر نتونستی با سرنگ یا قطره چکان بدی با شیشه که شبیه به سینه مادر بده وقتی خوابه تا جون بگیره من بچم شبا برا شیر یه بار پا میشه ۳۰ تا نخورده میخوابه با شیشه میدم که زودتر بخوره گشنست زود بخوابه فقط استرس نداشته باش وخواب واستراحت کافی داشته باش افکار منفی رو از خودت دور کن

شیر خشک بده عزیزم. با سرنگ وقتی داره سینه مک میزنه از بغل دهنش بریز تو دهنش. باعث میشه سینه رو هم محکم تر مک بزنه و شیرت راه بیوفته

عزیزم ببین استرس نداشته باش ک برای شیرت سمه
مایعات داغ زیاد بخور چای رازیانه آب‌جوش نبات زیاد بخور غذاهای مقوی بخور خرما و آب هویچ بخور شیرت بهتر میشه بعد روزی دوبار یا سه بار شیر خشک هم بهش بده حتما سینتو هرچه بیشتر مک بزنه بیشتر شیر میاد نگران نباش خوب میشه

شیرخشک بده کمکی

شیرخشک بده چه اشکالی داره ؟
بده سریع ادرار کنه زردیش خوب بشه

خدا کنه بچه ها توی این سن ها زودتر بزرگ بشن به 4ماهگی برسن خیلی سخته بچه رو بزرگ کردن خیلی ریز هستن ورفلاکس وکولیک و بی قراری شبانه وزن نگرفتن زردی وای من دارم میمیرم بی خوابی

عزیزم برای زردی به بچهدکدوسبز و رنده بزن یکم اندازه ی قاشق چایی خوری بده هیچکارش نمیشه ما بچه هایی ک زردی دارن میدیم

واقعا از بارداری بهتره

عزیزم بچه من تازه زردیش رفته از شیر خودم بود وقتی شیرمو قط کردم زردیش خداروشکر رفت
آنقدر ترساندن دکتر ها مردم و زنده شدم

عزیزم این روزام میگذره فقط مامان قوی باش،زردی دختر من ۱۷ بود ولی با تلاش میره خیالت راحت

واقعا خیلی سخته هیچوقت آدم فکرشو نمی‌کرد اینقدر سخت باشه ولی باید قوی باشیم چون بچه هامون به ما نیاز دارن

شیرافزا لاکتاول بخر

پودر شیرافزا گالاکتومید بگیر عالیه
منم یکشبانه روز اول بچم هلاک شد گرسنه بود
اون خوب بود برام اوکی شد شیرم

خیلی خیلی دیگ خودمو انداختم دور شدم کفتال🥲

سوال های مرتبط