۵ پاسخ

من دارم بد نیس

بد نیست

دم دستی خوبه من دارم پارس خزر
مخصوصا واسه آشپزخونه ک هر روز باید جارو بکشم

خوبه. حداقل سبکه.

مادرشوهر من داره،نمیدونم از طرفی خوبه ولی خیلی بد جارو میشد بنظرم
اون سریش خیلی قابل انعطاف نیس

سوال های مرتبط

مامان سیدامیرحسین مامان سیدامیرحسین ۱۸ ماهگی