الان جفت من چیع

تصویر
۷ پاسخ

جفتت لولاینگ مث من یعنی یه سانت فاصله داره با دهانه رحم

سرویکس هم خوبه یا زیاد یا کم

سونو ک نمیگ جفتت پایین یا هرچی باید ببری پیش دکتر خودت برات تحلیل کنه

میره بالا تا ۱۸ هفته

خیلی پایینه حتما استراحت کافی داشته باشه عزیزم احتمالا بهت شیاف هم بدن ایشالا میره بالا

عزیزم خونریزیم داری

جفتت پاین استراحت کن حتما

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۵ ماهگی
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه مامان هدیه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته هجدهم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان اقا محمد جان♥️ مامان اقا محمد جان♥️ ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچلو مامان نی نی کوچلو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی
عسلچه🥹❤🧿 عسلچه🥹❤🧿 قصد بارداری
مامان فندوق 💙 مامان فندوق 💙 هفته بیست‌ویکم بارداری