به نظرم شکم و پهلو در اوردن ☹️و اینکه بیشتریا رو دیدم کمر درد تو بزرگسالی گرفتن ک امتحاشو میدم بخاطر امپول بیحسی باشه با توجه به گفته خودشون
میگن بخاطر امپول اسپینال کمردرد میشی، من چندتا از دوستام ک سز شدن شنیدم
اینایی ک میگن عوارض نداره احتما دو سه سال بیشتر نگذشته
مامان من از اولین سزارینش ۲۱ سال و از اخریش ۱۰ سال میگذره
سرجمع ۳ بار سزارین شده
وقتی زیاد سرپا بمونه جای بخیه هاش تیر میکشه و کمر درد میشه
گاهی بیدلیل میگه جای بخیه هاش میسوزه
خیلی پا درد میشه
۳۹ سالش هم هست
هر دو عوارض داره طبیعی و سزارین نداره
نمیشه گفت کدوم خوبه البته در نظر بگیر بدن با بدن فرق داره و هر کسی یه مدلهو در نهایت خودتی که تصمیم میگیری کدوم رو تحمل کنی
قدیمیا از سزارین ناراضی ان چون قدیم ک دم و دستگاه و تجربه پزشکی و خیلی چیزا مثل الان نبوده.الان من هرکیو دیدم سزارین کرده راضی بوده
هیچی،هرکی میگه حسوده😄
گریه های بی اختیار و بی دلیل
شکاک شدن به همه چی
احساس تنهایی
دل نازک شدن
افسردگی بزرگترین و خطرناک ترین عوارضش البته تو طبیعی هم هس اما احتمالش کمتر
بالاخره دکتر پیدا کردی؟
منم ۶سال از سزارین اولم میگذره عارضه ای ندیدم خداروشکر
زایمان طبیعی یعنی فکر میکنید بدون عوارضه؟دخترخاله من طبیعی زایمان کرد دوتا بچه آورد مثانه ش افتادگی داره باید عمل کنه تازه ماما خصوصی هم داشته
کمردرد تا چند وقته همیشگی نیست کلا چه طبیعی چه سزارین برای بعضی ها عوارض داره برای بعضی ها نه زایمانه
منکه وقتی دراز میکشم به سختی بلند میشم کمرم انگار قفل میشه امیدوارم به مرور خوب بشه اولین زایمانم بود
هیچ عوارضی نداره
منکه هیچ مشکلی نداشتم خداروشکر
بچه داری 🤣
روانی میشیم 😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.