اول از همه لثه ها ورم میکنه
بعد لثه سفید رنگ میشه
بعد کم کم در میاد
اسهال گاهی اوقات یبوست ( دختر من یبوست شد )
تب (واسه دختر من تا ۳۹درجه هم رفت )
گریه و بی تابی بد اخلاق و غر غرو میشن
دست هاشون و خیلی توی دهنشون میکنن بیشتر از قبل و آب دهنشون زیاد میشه طوری ک لباسشون خیس میشه
همه چیو میبره سمت دهنش ،بهونه میگیره ،بعضی بچه ها سرشون داغ میشه ،شکمشون میریزه بهم بعضیا یبوست میگیرن بعضیا اسهال میشن
دخترمن غذا و شیرشم درست نمیخوره
دسشو دهنش میکنه .هرچی به دسش بیا میکنه تو دهنش فشاررر میده
گریه ناگهانی لجبازی اوففففففف
وای بگین منم بدونمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.