خانم های باتجربه علائم دندون در آوردن چیه ؟

۵ پاسخ

اول از همه لثه ها ورم میکنه
بعد لثه سفید رنگ میشه
بعد کم کم در میاد

اسهال گاهی اوقات یبوست ( دختر من یبوست شد )
تب (واسه دختر من تا ۳۹درجه هم رفت )
گریه و بی تابی بد اخلاق و غر غرو میشن
دست هاشون و خیلی توی دهنشون میکنن بیشتر از قبل و آب دهنشون زیاد میشه طوری ک لباسشون خیس میشه

همه چیو میبره سمت دهنش ،بهونه میگیره ،بعضی بچه ها سرشون داغ میشه ،شکمشون میریزه بهم بعضیا یبوست میگیرن بعضیا اسهال میشن
دخترمن غذا و شیرشم درست نمیخوره

دسشو دهنش میکنه .هرچی به دسش بیا میکنه تو دهنش فشاررر میده

گریه ناگهانی لجبازی اوففففففف

وای بگین منم بدونمممم

سوال های مرتبط

مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی
مامان آیه مامان آیه ۱۸ ماهگی
مامان ماه من🌙 مامان ماه من🌙 ۹ ماهگی
مامان ILMAH مامان ILMAH ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۵ ماهگی
مامان الوین👼🏻🤱🏻 مامان الوین👼🏻🤱🏻 ۹ ماهگی
مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 ۱ سالگی
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری