سلام مامانا
علائم دندون در آوردن چیه؟

۴ پاسخ

بی قراری میکنه گریه میکنه تب میکنه هر چی دم دسته میزاره دهنش

همهچیو میکنه دهنش
اب دهن میریزه
میحاره
گریه
اسهال
بیقراری
دستاتو بشور بذار دهنش ببین لثه هاش سفت شدن یا نه از چهار پنج ماهگی شروع میشه

هر وقت بیقرار شد دستاتو بشور ی قطرع استامینوفن بریز پایین ی قطره بالا رو ماساژ بده

خیلی بیقراری می‌کنم خواب ندارن لثه ها ورم میکنه امکان داره بچه تب هم کنه

سوال منم است

سوال های مرتبط

مامان الوین👼🏻🤱🏻 مامان الوین👼🏻🤱🏻 ۹ ماهگی
مامان آیه مامان آیه ۱۷ ماهگی
مامان ماه من🌙 مامان ماه من🌙 ۹ ماهگی
مامان ILMAH مامان ILMAH ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۵ ماهگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی
مامان ‌تربچه شمالی 🫜👼🏻 مامان ‌تربچه شمالی 🫜👼🏻 ۸ ماهگی
مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 ۱ سالگی
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری