۶ پاسخ

من فقط یبار روزی ک اومدم خونه گذاشتم ولی این شیاف برا موقع درده هروقت درد داشتی بزار

موقعی ک بیمارستان بودم فقط گذاشتم

تا فرداش

تا۲۰روز

همون شب دوتا گذاشتم
یکی هم قبل راه رفتن دیگه هم نزاشتم دردی به اون صورت نداشتم فقط موقع بلند شدن از تخت درد داشتم که اونم عادی بود

تا فرداش که مرخص شدم .
اگه درد داری بزار اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد