من فقط یبار روزی ک اومدم خونه گذاشتم ولی این شیاف برا موقع درده هروقت درد داشتی بزار
موقعی ک بیمارستان بودم فقط گذاشتم
تا فرداش
تا۲۰روز
همون شب دوتا گذاشتم
یکی هم قبل راه رفتن دیگه هم نزاشتم دردی به اون صورت نداشتم فقط موقع بلند شدن از تخت درد داشتم که اونم عادی بود
تا فرداش که مرخص شدم .
اگه درد داری بزار اشکالی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.