۶ پاسخ

من اصلا به کارم نیومد چون دردش برام شبیه پریودی بود و قابل تحمل بود بعد عمل هم ک پمپ درد داشتم خیلی تاثیر گذار بود

من پمپ درد نداشتم روز اول و دوم و سوم که بیمارسنان بودم مسکن تو سرمم میزدن

مگه ضرر داره؟
من ک مدام استفاده میکردم اونم دوتا دوتا

من بعد عمل به خاطر دردم استفاده کردم ولی از روز بعدش کتفم خشک شد گفتن اثر بی حسی شدید درد داشتم هر دوازده ساعت تا یه هفته استفاده میکردم
اگر فقط درد زخم باشه قابل تحمل مثل روز اول دوم پریودیه

من هر ۸ ساعت اونم بخاطر سردرد وحشتناکی ک داشتم بخیه‌ درد نداشتم اصلا ۲روز استفاده کردم

من هر ۶ ساعت استفاده کردم تا ۵ یا ۶ روز

سوال های مرتبط