سلام بتای544000تقریبا چند هفته میشه کسی میدونه؟

۱۳ پاسخ

مبارک باشه عزیزززم ایشالا به سلامت برات بگذره 😍😍😍😍

عههه مثبت😍😍
بسلامتییییی

فک کنم چند قلویی عه

کاش منم با این همه تاخیر میفهمیدم😭😂
مبارکه عزیزم

یا هفتت خیلی بالاست به چند ماه میخوره یا ۲قلو

دوقلو باید باشه.... احتمالا هفته ده یازده

منی ک بتام ۱۹۰ بود امروز😩

😂🫢ببخشید یادم رفت بگم دوماه تاخیرم

واااوووو‌ دوقولوعه؟؟؟؟

دوقلویی؟؟

دوقلویی

چقد زیاده چند روز تأخیری

دوقلویی

😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮

سوال های مرتبط

مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان امیدم مامان امیدم هفته هشتم بارداری
مامان فَـرسام🥹🎀 مامان فَـرسام🥹🎀 روزهای ابتدایی تولد