عسل اصل بگیر بزن روغن حیوانی هم عالیه من روغن حیواتی زدم خیلی عالی بود
من اسپری آرینا استفاده کردم
من بعد ی هفته ی پماد گرفتم ۳ تومن برای من خوب بود
من اینو میخام استفاده کنم از امشب. دکترم گفتع بود دوهفته بعد عمل
عسل طبیعی (صد در صد مطمئن باشین که شکر نداره) بهترین ترمیم کننده ست،بریزین رو زخم بمونه
وای اگه بخیه با باشه دوباره بخیه نمیزنن که؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.