۴ پاسخ

بله تو بیمارستان دولتی تامین اجتماعی رایگان هستش

نه رایگان نیس من دخترم بریچ بود

من خصوصی بودم دکتر باز پول خاس 12دادم بهش23هم بیمارستان باتکمیلی800تومن دادم

بله با بیمه تامین اجتماعی

سوال های مرتبط

مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی