۱۳ پاسخ

ن عزیزممم

نه ۳۷/۵

نه از ۳۷ به بالا

۳۷.۲شروع تبه

نه تب نیست
شروع تب ۳۷ و نیم
۳۸ هم تب بحساب میاد

بالای ۳۷/۵ شروع تب

نه....

دکتر به من گفته همیشه نیم درجه به اینا اضافه کن من با جیوه ای هم گرفتم دقیقا با این ا که نیم اضافه کردم یکی شده

نه طبیعیه

نه این نرماله

نه بابا

نه عزیزم

نه نیم درجه اضافه کنی میشه ۳۷/۱که دمای نرماله بدنه

سوال های مرتبط

مامان قند عسلای من مامان قند عسلای من ۲ سالگی