فرزند پروری ، شیرخشک ، سرماخوردگی ، تب

تصویر
۶ پاسخ

یه وان نسبتا بزرگ بیار چدنات بزار
بعد لوله بازکن بیار بریز روش بزار تو فضای باز ، بعد ۲ساعت با سیم بساب مثخ روز اول میشه 🥰 فقط اگه داشتی اسپری کن روش بریز داخل اب پاش

توی تشت بزرگ و محیط باز چدن ها رو بزار. بعد تاید زیاد و یه لوله بازکن و آب داغ بریز. بزار ۲۰ دقیقه بمونه بعد از تشت درشون بیار یه اسکاج بکش عین روز اول میشه. فقط سرشعله ها رو نزار خراب میشن. فیلتر های هود رو هم بزار. امتحان شده است.

ببین این کارتک ها خیییییلی خوبه بگیر قشنگ چربی ها رو لوله می‌کنه میریزه وقتی کامل کشیدی بعد با اسپری سیف یا یه چربی زدای خوب بشور

واسه شما خوبه که جدا شده لااقل
من ۱ سال خورده ای تو این خونه مستاجرم از ۴ تا چدن گاز تازه موفق شدم ۳ تاش رو‌ از رو گاز بکنم 😅😅
یه اسپری چربی زدا هست به اسم ترنادو
هیچی جز این جواب نیست

من شنیدم لوله باز کن خیلی خوبه واسه چربی گاز....

سیف قرمز بگیر بزن بهشون بعد با اب داغ بشور چند بار تکرار کنی نیره

سوال های مرتبط