۵ پاسخ

شما هم مثل منی عزیزم...اینو بهش میگن میگرن قاعدگی متاسفانه
سردردهای شدید با آغاز پریودی ک ضربان دار هم هست..من همون اول ک میخواد شروع بشه نوافن میخورم تا حدی شدتش کم میشه گاهی اوقات هم شیاف دیکلوفناک میذارم

منم همینطور از بعد بارداری اینجوری شدم…نمیدونم چیه دلیلش ولی حتما تو پریودی اسیدفولیک بخور

بله مامان رادین درست میگن میگرن قاعدگی منم دقیقا از دوروزه قبل پریود میگرنم میگیره تا دوروزه اول اذیتم میکنه

وای من امروز اینجوری بودم منم نزدیک پریودم اینجوری میشه کارم به سرم میکشه از سردرد

بخاطر سردی رحم میتونه باشه. بخاطر کم خونی ام هست. منم همینجوری بودم یه ورق ففول مصرف کردم الان اوکیم

سوال های مرتبط