خانما esr. تو ازمایش نشونه چیه؟

۳ پاسخ

ببین عزیز من وقتی باردار بودم سر جفت بچه هام esr همیشه بالا بود دکتر گفت غلظت خون داری آمپول میزدم

نشونه التهاب یا عفونت بدون ایتم های دیگه قابل استناد نیست چون حتی توی یه سرماخوردگی ساده مقدارش بالا

رسوب گلبول های قرمز

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۴ سالگی
مامان محمدیاسین‌و‌مبین💎 مامان محمدیاسین‌و‌مبین💎 ۷ ماهگی
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری