۸ پاسخ

من برای خودم یه کت آبی روشن با شال شلوار پارچه‌ای بگ سرمه ای گرفتم کیف کفشم داشتم نگرفتم دیگه

برا خودم یک کت مشکی سوزن دوزی با کیف مشکی سوزن دوزی یک شال مروارید دوزی با یک شومیز شلوار مشکی برا اولین روز عید که میریم خونه خواهر شوهرم برای تسلیش و یکدونه هم کت قهوه ای شال کرم و شلوار کرم و کیف قهوه ای برا بعدا اگه جایی خواستم برم برا گندم فقط یک بیلر گرفتم تا با باباش بره خرید

تاپیک زدم الان

چند‌ماه پیش یه کت شلوار هدیه گرفتم
یه کت تک هم خریدم .همونا رو میپوشم
کیف و کفش روسری نخریدم .
شومیز هم چند ماه پیش خریدم دارم
برا دخترم هم پیرهن گرفتم

شلوارشافل بگ گرفتم
شومیزکوتاه
شال

من یه عبا گرفته بودم خورد ب جنگ طرف گف کارگاهم فعلا تعطیل شده و نفرستاد الان هیچی ندارم دیگ

تصویر

کت دوختم.
با ی بیلر کت روش

سوال های مرتبط