۱۰ پاسخ

قشنگه مبارکت باشه این گل اومد نیومد داره به دست ما نمیاد لامصب ولی خالم یدونه داره از کنارش کلی قلمه میگیره همین جور میزاره تو آب دوباره بعدی

عزیز شما قبلا گفتی دخترتون به اسمش واکنش نداره کی خوب شد؟چند اهگی؟نگرانم ممنون میشم جواب بدی

از من پا جوش داد ولی بعد از دو سال یه پاجوش داد البته من هر سه ماه یکباری بهش شیرخشک میدم با آب حل میکنم باش آبیاری میکنم

پاجوش نمیده یعنی چی؟

خیلی خطرناکه بچه بخوره خدا نکرده سمیه

هفته ای ی بار آب با نور غیر مستقیم

عزیزم سمی هستش برگاش مراقب باش بچت بهش دست نزنه فقط ی جایی بزاردستش نرسه

پاکوش نمیدم اما وقتی بلند شد ساقه اش رو میتونی تیکه های کوچیکتر کنی تکثیر میشه اما برگش به شدت سمیه مواظب دخترگلت باش من یه عالمه داشتم به خاطر رادمهر ردکردم رفت اخه خیلی شیطونه به همه چی دست میزنه

چه خوشگله 😍 من اصلا بلد نیستم نگه داری کنم همش زرد میشه

نه پپاجوش نمیده
مفت گرفتی

سوال های مرتبط

مامان مامان رادوین❤ مامان مامان رادوین❤ ۲ سالگی