اینگار بیشتر خانومای باردار سرما خوردم الان پنچ تا تایپ گلو درد دیدم
خودمم سرما خوردم تازه سرم زدم گلو درد هم دارم شربت دیفن ساده خوردم
دیفن هیدرامین ساده غرغره کن ، یه سرم شست و شو هم بگیر با بینیت بکش بالا شست و شو بده ، سوپ هم زیاد بخور
دیفن هیدرامین هر ۸ ساعت
وای بینیم یجوری میسوزه انگار زخمه
لعنت به این سرما خوردگی😥
من سرما خوردم دکتر شربت دیفن هیدرامین و آمپول دگزا رو قاطی کرد گفت غرغره کن دوسه روزه گلوم خوب شد عالی بود بینی هم کیپ بود اسپری بینی داد
هیچی نخور
فقط آب پرتقال و آب و سوپ و مرغ و...
فقط مایعات خوبه
چیزی نمیتونی بخوری
قرص التادین جویدنی هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.