۱۰ پاسخ

۸روزگی

روز دهمم
اول رفتم حموم که نرم هم بشه ،بعد رفتم کشیدم

یازده روز بعدش

۱۲ روز

من ۱۱ روز رفتم گفتن جوش نخوردن زور کردن در نیومدن دیگه اومدم خونه ۱۳ روزم خودم روغن بچه زدم نرمش کردم زیر شکم به آرومی زور کردم در اومد

من ۱۰روزگی بارعایت سشواروحموم دادم همسرم کشید خوب بود

عزیزم بسلامتی ودلخوشی مبارکه معمولا ۱۰ تا ۱۵ روز دکتر برسی میکنه بعد میکشه

عزیزم بخیه هاجزبی هستن

۷ روز بعد

10 روز بعدش

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۴ ماهگی
مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی