۱۲ پاسخ

والا اصفهان تا عصر میزد 🥴

نه جنگنده نمیاد خداروشکر
ولی پهباد میاره و پدافند هم فعال میشه

از دیروز عصر تاامروز صبح فقط صدای جنگنده میامد از صبح هم فقط زده چند جا رو
انگار یکروز قبل میاد نشانه میذاره😑😐

چیزی عوض نشده که نیان عزیزم هستن

واااا تهران که از ۱۰دارن میزنن کجاایین نشنیدین

خداکنه زودتر جنگ تموم بشه مردم از استرس آینده

ابنجار۱شب ببعد جنگنده ها فعالبتشون شروع میشه

شیراز از دیشب خبری نیست. خدا کنه تموم بشه بخدا ما مردم گناه داریم

خداروشکر آروم..

امروز همدانو کوبوند از بس زد

اینجا از اول آروم بود خداروشکر

چرا از ما میاد هنوز ... مثل کلاغ میاد و میره خونه باباشه انگار ... جاهای تکراری رو هم صدبار میزنه

سوال های مرتبط

مامان ایلین و دوقلو❤ مامان ایلین و دوقلو❤ ۱۰ ماهگی