فقط ماها بدبخت شدیم
پالایشگاه بود زدن انقدر دوده از تو تراسمون معلومه
نتم پریدتوجاده...
سمت عوارضی بود نفهمیدیم همسرم میگه فک کنم پادگان بود دوبار همه چی دودشد دلم کباب شد برای کسایی که توش بودن
میگن صدای جنگنده بوده
خونه مارو که دزد زده هیچکس جوابگو نیست تخلیه کردن 👨🏻✈️👨🏻✈️ها معلوم نیست کجا رفتن
وای مگه هنوزمشهدو دارن میزنن
ماداریم میریم شهرستان سمت عوارضی مشهدوزدن ما اینورجاده بودیم دقیقا اونورو زدن ۲بار چقد وحشتناک بود😭😭😭😭😭ماهم توماشین بودیم
ایشالا زودتر تموم شه خسته شدیم دیگه
مشهددارنمیرنن
مشد چطوره اوضاع؟
خیلی زیادع سرصدا
صدای چی بود مشهد خونه ما لرزید پدافند نبود
معلوم نی فقط استرس برامون مونده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.