۷ پاسخ

بله برخی دکترا داخل مطب هم واکسن میزنن
اما میگن واکسن های بهداشت تازه تره

اره من مطب میزنم و خیلی راضی هستم

اره میزنن ولی پیشنهاد نمیکنم چون ۹۹ درصد بچه هاشونو میبرن بهداشت و کسی نمیبره مطب و ممکنه واکسن مطب مونده باشه، ولی مال بهداشت زود به زود تموم میشه جدید میارن

من اگر مطب هم بزنن نمیبرم ریسکش نکن همون بهداشت بزن

اره عزیزم من همه واکسنای دخترمو مطب زدم

فقط بهداشت میزنن

باید ببری بهداشت

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان میوه بهاری مامان میوه بهاری هفته هجدهم بارداری
مامان نور چشمی🤱🩷 مامان نور چشمی🤱🩷 ۸ ماهگی