فرزند
#نوزاد
#شیرخشک
#واکسن

؟؟
کمکمکمککککک

تصویر
۷ پاسخ

منم 6 روز تاخیر دارم، منم همینطور جلوگیری با کاندوم بوده
اصلا کسی بوده با وجود کاندوم باردار شده باشه؟

الان منم ۴ روزه عقب انداختم همش بخاطر استرس و تنشه
من دقیقا میدیدم دارن میزنن ۴ روز تو راه بودیم تا رسیدیم اینجایی ک الان هستیم

بخاطراسترسه منم اصلا سابقه نداشته عقب بیفته ماه قبل عقب افتاد

سلام عزیزم من شش روز عقب انداختم پریود نشدم،نگران نباش تغییرات فصلی ،استرس ،همه تاثیر داره،البته من بی بی چک ام زدم منفی بود

خب جلوگیریت چی بوده؟ قرصه کاملا مطمانی؟
ن بابا استرس جنگه بنظرم صبر کن چند روز دیگه میشی

احتمالا از استرسه
نترس حامله نیستی

بخاطر استرس هم عقب میوفته عزیزم

سوال های مرتبط