خانوما اینارو خریدم
۱.۴۹ گرم
۲۷.۹۰۰ شد
خوب گرفتم ؟؟

تصویر
۶ پاسخ

مبارکه..

اره خیلی خوب گرفتی مبارک

اره مبارکت باشه منم پول دستم بود یه پلاک گرفتم بعدا یه زنجیر هم میخرم عیدی هام جمع بشه

تصویر

مبارکههههه

گرمی ۱۷ حساب کرد؟

مبارکت باشه
گرمی چند بود طلا

سوال های مرتبط

مامان ائلوین مامان ائلوین ۳ سالگی