خانما چگونه از روی تپش قلب جنین بفهمیم دختره یا پسره

۶ پاسخ

سلام
اگه جنسیت برات مهمه
خواستم بگم من تعیین جنسیت انجام میدم با فال قرآنی
البته خودم نه یکی از اقوام مون با قرآن انجام میده من تا الان برای خودم دو بار باز کردم جنسیت درست بوده با اینکه سونو یه چی دیگه گفته بود
بگذریم من برای خیلی های دیگه هم امتحان کردم درست بود
چون اون خانومه پسرش شهید شده فک میکنم بخاطر اونه که حرفاش درست درمیاد
حالا هر کی خواست بهم پیام بده تا بگم براش انجام بده
هزینه ش رو هم که خانومه هر هفته روضه داره خرج مراسم می‌کنه
اگه جنسیت رو هم اشتباه گفت میتونید هزینه رو پس بگیرید
اگه خواستین تو روبیکا برام پیام بزارید
اینم آیدی روبیکام

@Nazdaneh1403

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

ربطی نداره اصلا

واس هر دو پسرام ۱۶۰ تا۱۶۷بود

من از دکتر سونو پرسیدم گف زیاد ربطی نداره ب ضربان قلب بالا یا پایین ک جنسیت رو تشخص داد

دختر ضربان قلبش بیشتر میشه ١۶٠ اینا
مال پسر کم میشه ١۴٠

سوال های مرتبط

مامان mojeze مامان mojeze هفته سی‌ام بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری