فردا می‌خوام تست بزنم نمیدونم مثبت میشه یا نه

تصویر
۵ پاسخ

منو تو باهم سقط کرده بودیم اگه یادت باشه من تست زدم منفی شد ایشالله برا تو یه مثب خوشگل میشه

از ته دلم دعا میکنم مثبت باشی عزیزم

بزن انشا الله مثبته

انشالله که بشه

انشالله ک بشه
ماهم نمیدونیم😁

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری