مامانا خیلی ناگهانی یک ساعته سمت چپ واژنم و چپ رحمم تیر میکشه طبیعیه ؟

۳ پاسخ

منم دو سه روز اینجوری بودم دکترم گفت درد از کیست هست چون من کیست دارم

منم اینجوریم طبیعی فکر کنم

منم تازه اینجوری شدم خیلیا سوالشون اینه فک کنم خیلیا از باردار اینجورین طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان Amir Ali🩵 مامان Amir Ali🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری