چرا باهاش اینطوری رفتار میکنید بهش حس عذاب وجدان میدید آخه . عزیز دلم میدونم چقدر توی فشاری هیچکس از شرایط زندگی دیگری خبر نداره که تو چه حالیه . ممکنه برای همه پیش بیاد . و همه ناراحت میشن و بهم میریزن . خودتو اذیت نکن و فقط سعی کن رو خودت کار کنی که میزانصبرت بیشتر بشه .
تو مامان خوبی هستی عزیزم❤️ طبیعیه گاهی خسته و کلافه بشی🥰🙏🏻 ولی بچه ها هورمون خواب رو کم کم با بالارفتن سنشون ترشح میکنن
اون بچه درکی از خستگی ها و بی خوابی نداره و کافیه سرگرمش کنی تا خسته بشه و بخوابه
بجای تلاش کردن برای خوابیدنش
تلاش کن از خستگی و خوشحالی بخوابه😁هم بهتر میخوابه هم عمیقتر میخوابه
خواهر من الان ذوساعته درگیرشم تازه الان یادش افتاده بازی کنه گناه داره بچه است یه صلوات بفرس
نه عزیزم چیزیش نمیشه خودتا سرزنش نکن پیش میاد ،آدم دیگه تحملش تموم میشه 🥲
عزیزم گوش به حرف کسی نده خوب دوراز جون ازسنگ نیستیم که
مام آدمیم تواین وضعیت روح روانمون خیلیی توفشار
ازیه طرفم خستگی وکلافه گی استرس باعث میشه ادم یه وقتای کم بیاره
مگه پدر مادر ماها سر ما داد نزدن
الان چمونه خودت ناراحت نکن گلم زحمتشو میکشی حالا یه جا کم اوردی داد زدی این یه چیز طبیعیه
منم کلی داد میزنم میگم بخواب خستم کردی پسرم
عزیزم ناراحت نباش درکت میکنم بهت حق میدم الان خودتوسرزنش کنی چه فایده ای داره ایت الکرسی بخون صلوات بفرست بغلش کن بوسش کن اروم میشه هیچیش نمیشه ولی سعی کن دیگ سرنوزاددادنزنی گناه داره
نه بابا طوریش نمیشه حالا عصبی شدی داد زدی ،دیگه نکن
ولی نگران ترسش هم نشو ما خودمون توی بچگی کم سرمون داد نزدن خیلیا نوزاد رو کتک هم میزنن بی وجدانا
بچه هیچ طوریش نمیشه برای یه عصبانیت
ولی دیگه این کارو نکن دوستم ،به عذاب وجدان بعدش نمیارزه
من 6ساعته تلاش کردم بالاخره خابید. جونمم براش میدم. صبرتو زیاد کن خاهشا
من هروقت میخوام عصبانی بشم به این فکر میکنم بچم چ گناهی داره .زبون ندارع ک طفلکی .من حتی گریه هم نمیکنم ک رو شیر تاثیر نزاره متوجه ناراحتی نشه .میگذره این روزا هم عزیزم .خیلی زود مثل برق و باد .سعی کن خودتو اروم نگه داری و راه های مختلف رو امتحان کنی برای اروم کردنش. لطفاً این کارو دگ نکن .اگ خدایی نکرده بچت از ترس لکنت زبان بگیره میتونی خودتو ببخشی؟ اون هنوز خیلی کوچولوعه .به تو نیاز داره .بهتره از اطرافیان کمک بگیری و یکم استراحت کنی ❤️
اشگال نداره بزرگ بشه یادش میره،شماهم دفعه اخرت باشه دادمیزنی😉😀
بخدا دلم پاره شد اینجوری کردی چجوری دلت اومد خب🙂
من یه بار اینجوری شد میخاستم بم.یرم😭💔
آخه مشکل اینه ما سماجت داریم بخوابن
سه ساعت تلاش ؟؟؟
همون نیم ساعت اول نخوابید یعنی خواب نداره ،بازیش بده خسته بشه،نرمش بده
هم خودت کلافه میشی هم بچه ،بعدم که میشه داد زدن
چیزیش نمیشه با یکبار ،اما این حالت که سه ساعت سعی کنی بخوابونی و نخوابه،عصبیش میکنه ،گناه داره
مثل بقیه سرزنشت نمیکنم چون هممون تحت فشاریم گاهی از کوره در میریم دست خودمونم نیست ولی سعی کن خودتو کنترل کنی هربار ک عصبی میشی به خودت بگو این بچست حالیش نیس
منم گاهی عصبی میشم ولی هی خود خوری میکنم
از صبح ک دخترم بیدار میشه شروع میکنه به نق زدن تا شب ک میخواد بخوابه😫بخدا حاضر نیستم شبم صبح بشه انقد خستم
خوب عزیم وقتس نمیخوابه حتما خوابش نمیاد نیاز به تخلیه انرژی داره نیاز به بازی داره به زور بخوابونیش خوب
تومحق داری فشار زیاد هست
وا این چه کاریه عزیزم بچع سه ماهه مگع میفهمه
عزيزم شايد گرسنه باشه يا جاييش درد ميكنه بچه وقتي سير باشه و جاييش درد نكنه راحت ميخوابه اذيت نميكنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.