خیلی بی قراری میکنه پاراکیدبده ایرادی نداره عزیزم. دکتر گفتش بهم. من حتی کولیک پسرم خیلی شدید بود هیچ قطره ای جواب نداد. اخرا دیگه دکارا میگفتن پاراکید بده ک حالت خواب الودگی بده بهش. انقدر ک ناجور بود
الانم یوقتا ک بی قرار میشه میدم
گرمشه یا تشنه س
ممکنه بخاطر دندون باشه
بخاطر اینکه یبوست داره مدفوع نداشته باسه
ممکنه بهمهلوهاش سرما خکرده باشه
ممکنه در طول روز خوب نخوابیده بتشه بهونه گیر شده باشه
عه تشکش شبیه دختر منه مال دختر من کرمیه
شاید تشنشه آب بده یا اینکه گرسنشه
والاه نمیدونم چراپست رفت میکنن
اخ منم خسته شدم
بده شوهرت یکم نگه داره
تب چیزی هم داره بچه ؟
احتمالا از دندونه
منم اینجوریم بردم دکتر گفت بخاطر رفلاکسشه
شاید ب دندونه
استامینوفن بده
استا بده
اگه شیر خودتو میدی کنارش دراز بکش بهش شیر بده زیر سینه میخوابه
دقیقا منم الان تو این وضعیتم🫤😭
عزیزم بگیر بغلت نوازشش کن ب خودت بچسبونش دختر من اینجوری آروم میشه🥲
استابده
من اینجور موقعها میزارم رو پام بعد خودش خوابش سنگین میشه غلط میزنه منم اروم میزارمش زمین
اخییی شاید دلش درده من پسرم شبا خیلی بیدار میشه دم صبح باد دارع قشنگ میپیچه دور دلش گریع میکنه
گهواره بزار
یکم ماساژ بده بدنش گوشش
گرسنه نیس
شاید دندون درنمیاره در اذیته
خیلی شدیده استا بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.