شبیه عکسای هوش مصنوعی شده
ای ننه گردالی 🥲😍
عزیزم 😍😍
اینکه گریه نیس فقط بچه حوصله اش سر میره دلش سرگرمی میخواد
بشین یک ساعت جوری باهاش بازی کن رُسِش رو بِکش بعدش غذا بده راحت ۳ ساعت میخوابه
میگیرم برا این دختره خودمو شرحه شرحه میکنماااا🔪🔪🔪🔪
ماهم دو روز پیش واکسن زدیم
راستی دیر نبود برا واکسنش؟
میتونه خودش بشینه
الهی بگردم چیکارش داری 🤩🤩🤩🤩
به قول خواهر شوهرم مگه گل قالی میزنی نگه اش دار باهاش بازی کن😊🥹❤️❤️
لنای نازنازی بامزه🧿😍
چه رو بالشتیش خوشگله
ایلیا پدر منو در اورده همش گریه دیوانم کرده
آخی میتونه بدون کمکی بشینه
سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
عزیزمممم🥲واکسنش سختههههه؟
اخی عزیزم😂بچه ها همشون همینن❤️خدا حفظش کنه
قیافشو ننه 😂🥹
کپی خودت شدههه
دخترت دو هفته از دختر من بزرگ تره (چون گفتی دیروز واکسن زده)خدا برات حفظش کنه دختر منم خیلی گریه میکنه
اوخ ننه تیپشو🥹
وای گیمبیلیییییی 😭😭😭😭😭😍😍😍
عاشق قیافشونم وقتی اینجوری میکنن آرنم خودشو چروک میکنه 😂😂😂
مامانا یه سوال 👀💛
تا حالا شده برای غذا خوردن نینیت به دردسر بیفتی یا حس کنی برنامهاش اونجوری که باید اصولی نیست؟ 😔🍽️
اینجا قراره یه نفس راحت بکشی 😍👇
فرقی نداره کوچولوت:
✨ بدغذا باشه یا هر لقمه بهونه بگیره
✨ تازه شروع کرده غذای کمکی
✨ یا دنبال ایدههای جدید و خوشمزهای
حتی اگه درگیر اینا هستی:
💛 یبوست
💛 رفلاکس
💛 حساسیتهای غذایی
من کنارت هستم تا یه برنامه ساده، خوشمزه و کاملاً اصولی برای کوچولوت داشته باشی 🥣🍌
🎁 یه سورپرایز هم برات دارم:
«مشاوره رایگان + برنامه یکروزه رایگان غذایی» 😍
اگه خواستی فقط کافیه 👇
👉 پیام بدی: @Atena_0422
👉 یا وارد کانال بشی: @ninifoodartam
✨ فقط بنویس: «برنامه رایگان»
گوگولی🤏🏼🌸
اقا چه نازه هزار ماشالله
الهیییی
به خاطر دندون؟!؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.