قشنگه خانوما؟
#واکسن#فرزنداوری#نوزاد

تصویر
۵ پاسخ

چند خریدی؟؟ اولش منم میخواستم از این بردارم بعد شهر ما سرد میشه پشیمون شدم! میخوام ببینم شهر شما چقد بود قیمتش

اخی چه نازه مبارکش باشه،من برای پسرم میخواستم بگیرم کاش تنخورشم میزاشتی

اره من اینو سه ماه پیش خریدم برای پسرم خیلی هم بهش میاد

اره مبارک باشه

ای جان آره خیلی مبارک باشه

سوال های مرتبط