خانما علائم بارداری چيه

۳ پاسخ

من پریودیم عقب افتاد فقط.بی بی چکم مثبت شد
رفتم دکتر.تایید کرد بچه هست.هفت هفته
اومدم خونه تهوع گرفتم و ضعف و گشنگی...فکرکنم اگه نمی‌دونستم علائم نداشتم😫🤣

مثل علائم پریودی

ممکن بدون علائم باش

سوال های مرتبط

صدف صدف قصد بارداری
مامان امیر مامان امیر قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هشتم بارداری
مامان یلدیزسو مامان یلدیزسو قصد بارداری
مامان پسر مامان پسر هفته یازدهم بارداری
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
پریسا پریسا قصد بارداری
آرام آرام قصد بارداری
محدثه محدثه قصد بارداری
دلارام دلارام قصد بارداری