درد پریودو خیلی ها دارن
دردی که مثلا ده روزه داری ولی پریود نمیشی
من درد پریودی شدید داشتم فقط گریه میکردم از دردش
مثل علائم پریودی برای هر کس یه جوره
واسه همه یکسان نیس یک هفته به موعدلک لانه گزینی داشتم و تهوع
من علائم پریود شدنم رو داشتم فقط وقتی عقب افتاد رفتم آزمایش دادم متوجه شدم باردارم مثل خیلیا که با حالت تهوع و حساس شدن سینه متوجه میشن نبودم
دو هفته بعد از آزمایش و سونو تقریبا اخرای دو ماهگیم تا آخر ۴ ماهگی حالت تهوع و معده درد و سرگیجه هام شروع شد
چه سوال کلی پرسیدی!شونصد تا علایم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.