برو زیر.دوش یه مقدارش رو تخلیه کن.اما نه همه رو.
چون بچه شیر نمیخوره کم کم تولیدش کم میشه
ندوش اصلا
برای کم شدن دردش هم دوش اب گرم بگیر
سلام عزیز زرشک بزار جوش بخوره با یه زره آب ....آب شو بمال ب سینه آت دو دفعه انجام بده معجزه مبکنه
بدوشش بریز یه جای خشک تا خشک بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.